شمیم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ

دانلود انیمیشن

دانلود فیلم Magnus 2016

عاشقانه

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام خالیه جای تو

دانلود آهنگ جدید هوروش بند

دانلود آهنگ جدید Hoorosh Band به نام Khalie Jaye To

دانلود آهنگ جدید Hoorosh Band

دانلود مداحی جدید با لینک مستقیم

دانلود مداحی جدید ایرانی

دانلود مداحی جدید Hamid Alimi

دانلود مداحی جدید

دانلود مداحی

دانلود جدیدترین مداحی های 96

دانلود جدیدترین مداحی حمید علیمی

دانلود بهترین مداحی های سال 96

دانلود اخرین مداحی منتشر شده از حمید علیمی

حمید علیمی

کد وبلاگ چنگ دل از غلام کویتی پور

کد آوای انتظار چنگ دل از غلام کویتی پور

کد آهنگ پیشواز چنگ دل از غلام کویتی پور

متن آهنگ چنگ دل

دانلود آهنگ چنگ دل غلام کویتی پور

دانلود آهنگ چنگ دل از غلام کویتی پور

دانلود آهنگ چنگ دل

دانلود آهنگ جدید غلام کویتی پور به نام چنگ دل

دانلود آهنگ جدید غلام کویتی پور با نام چنگ دل

دانلود آهنگ جدید غلام کویتی پور

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام نزدیکای پاییز

download new music Sina Shabankhani – Nazdikaie Paeiz 

دانلود اهنگ نزدیکای پاییز سینا شعبانخانی

Download New Song, Download New Song By Sina Shabankhani Called Nazdikaye Paeiz, Download New Song Sina Shabankhani Nazdikaye Paeiz, Nazdikaye Paeiz, Nazdikaye Paeiz by Sina Shabankhani, Nazdikaye Paeiz Download New Song By Sina Shabankhani, Nazdikaye Paeiz Download New Song Sina Shabankhani, avinmusic, Sina Shabankhani, Sina Shabankhani Nazdikaye Paeiz, آهنگ, آهنگ جدید, دانلود, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ Sina Shabankhani, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید Sina Shabankhani, دانلود آهنگ جدید Sina Shabankhani به نام Nazdikaye Paeiz, دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی, دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام آخر کار خودتو کردی, دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز, دانلود آهنگ سینا شعبانخانی به نام نزدیکای پاییز, دانلود آهنگ سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز, سینا شعبانخانی, نزدیکای پاییز, نزدیکای پاییز دانلود آهنگ سینا شعبانخانی, آوین موزیک, کد پیشواز آهنگ های سینا شعبانخانی

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام نزدیکای پاییز

هیچوقت با جای خالیت سر نکردم
باور کن من هرگز باور نکردم
ای وای از این عشقای طولانی
تو گفتی رفتی اما من ندیدم
من هیچ نشونی از رفتن ندیدم
تو هستی اصلا این حرفا نیست
وابستگی یه درد بی درمونه
من درد دارم غیر از کی میدونه
درمونم کن آخه فقط تو میتونی عزیز دلم
دل دل نکن دل دادم به احساست

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام نزدیکای پاییز با لینک مستقیم

قربون اون قلب پاک حساست
یک کلمه بگو با من میمونی عزیز دلم


هوای تو که ابریه میفهمم نزدیکای پاییزه

کنارمی کنارتم دست خودم نیست قلبم میریزه
تو تنهایی منم تنها یه فکری کن به حال ما
فقط تو مونی واسم از همه دنیا
وابستگی یه درد بی درمونه
من درد دارم غیر از کی میدونه
درمونم کن آخه فقط تو میتونی عزیز دلم
دل دل نکن دل دادم به احساست
قربون اون قلب پاک حساست
یک کلمه بگو با من میمونی عزیز دلم

  • ۹۶/۰۸/۱۱
  • مهسا زززززززززز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی