دانلود آهنگ جدید ادی عطار بنام نمیدونی نه

download new music Eddie Attar – Nemidooni Na 

دانلود اهنگ نمیدونی نه ادی عطار

Download New Song, Download New Song By Eddie Attar Called Nemidooni Na, Download New Song Eddie Attar Nemidooni Na, Eddie Attar, Eddie Attar Nemidooni Na, Nemidooni Na, Nemidooni Na by Eddie Attar, Nemidooni Na Download New Song By Eddie Attar, Nemidooni Na Download New Song Eddie Attar, avinmusic, آهنگ, آهنگ جدید, ادی عطار, دانلود, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ Eddie Attar, دانلود آهنگ ادی عطار به نام نمیدونی نه, دانلود آهنگ ادی عطار نمیدونی نه, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید Eddie Attar, دانلود آهنگ جدید Eddie Attar به نام Nemidooni Na, دانلود آهنگ جدید ادی عطار, دانلود آهنگ جدید ادی عطار به نام نمیدونی نه, دانلود آهنگ جدید ادی عطار نمیدونی نه, نمیدونی نه, نمیدونی نه دانلود آهنگ ادی عطار, آوین موزیک, کد پیشواز آهنگ های ادی عطار

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ جدید ادی عطار بنام نمیدونی نه

نمیدونی نه، نمیدونی نه
نمیدونی نه، نمیدونی واقعا من چمه
نمیدونی واقعا نه …

نمی بینی نه، نمی بینی نه
نمی بینی نه، نمی بینی وابستم بهت
نمی بینی دارم درد …

تو می بینی داغم ولی
نمیگیری با من گرم …

تو چه میدونی حالمو
من همیشه به یادتم
تو نمی مونی با منو ولی
من همیشه کنارتم

اگه دلت از اینجا بره
نمی کنی یادمو
تو چه میدونی حالمو
تو چه میدونی حالمو

دانلود آهنگ جدید ادی عطار نمیدونی نه با لینک مستقیم

نمیدونه یادشم، اون نیست
نمیدونه عاشقم، دنیام منه، واسمه منه
نمیدونه فقط میدونم که حال من خوب نیست
نمیدونه حال من اینه
نمیفهمه دل منم میگیره
نمی بینه منو، اون خیلی بی رحمه
منم نمیخوام هیچ جوره کسی دیگه رو

چرا هیچی تو نمیگی به من
این روزا رو نمیخوام نه
ببین خیلی سردی تو با من
یه بیمارم ولی به روت نمیارم نه

نمیدونی نه، نمیدونی نه
نمیدونی نه، نمیدونی واقعا من چمه
نمیدونی واقعا نه …

نمی بینی نه، نمی بینی نه
نمی بینی نه، نمی بینی وابستم بهت
نمی بینی دارم درد …

تو می بینی داغم ولی
نمیگیری با من گرم …

تو چه میدونی حالمو
من همیشه به یادتم
تو نمی مونی با منو ولی
من همیشه کنارتم

اگه دلت از اینجا بره
نمی کنی یادمو
تو چه میدونی حالمو
تو چه میدونی حالمو